Algemeen
Wanneer kan je ons bereiken?
Je kan ons steeds bereiken via mail of telefonisch op maandag en donderdag van 12u00 tot 17u00 op het nummer 014/840663
Wat moet ik doen met een cadeaubon of voucher?
- Dan kan je contact met ons opnemen en wij genereren voor jou een kortingscode dat je kan invullen bij de reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account.
- Bestaande codes of geschenkbonnummers werken niet in dit reservatieplatform.
Ik heb specifieke wensen zoals voedselallergieën.
Het spreekt voor zich dat we een alternatief voorzien voor aangepaste menu's (veggie, vegan, gluten, lactose,..) Dit mag steeds op voorhand worden doorgegeven. Dit kan steeds via jouw account 'mymaekelhoeve' of bij het aanmaken van de reservatie. Zo voorzien wij een aangepaste amuse, voorgerecht en soep. Als we merken dat er veel veggie/vegan menu's zijn aangevraagd, voegen wij ook één of twee extra gerechten toe aan het buffet. Je mag ook steeds een apart gerecht vragen en dan zal onze Chef-kok een extra gerechtje voorzien.
Dinner & Dance
Hoe kan je reserveren voor Dinner & Dance?
Nieuw reservatieplatform
Reserveren voor een Dinner & Dance was nog nooit zo makkelijk. Klik op een datum en met dit nieuwe systeem kan je snel en eenvoudig jouw reservering maken, beheren en betalen.
Tot 1 maand voor het event kan je wijzigingen aanbrengen via je eigen My Maekelhoeve account.
Reservaties, wijzigingen en annulaties dienen steeds via de website te verlopen, via jouw eigen account.
Voor vragen kan je ons steeds hier contacteren.
Ik wil reserveren voor een grote groep.
Voor groepen vanaf 80 personen vragen wij een voorschot van 80% om de reservering te voltooien. Belangrijk om te weten is dat zonder betaling van dit voorschot, de reservering niet als definitief wordt beschouwd, en je ook geen bevestigingsmail zult ontvangen.
Maak je geen zorgen als je nog wijzigingen wilt aanbrengen in het aantal personen. Je hebt de mogelijkheid om dit tot één maand voorafgaand aan het evenement te doen. Het eindbedrag zal dan automatisch worden verrekend.
Wat na het plaatsen van mijn reservatie?
Je zal een bevestigingsmail ontvangen met alle gegevens van de reservatie en de betaalvoorwaarden.
Hoe zit het met een annulatie?
Lees hier de annulatievoorwaarden
Kan ik een factuur krijgen van mijn betaling?
Ja, je kan bij je reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account je facturatiegegevens ingeven en aanvinken dat je een factuur wenst. Dit zal opgemaakt worden na het event.
Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is de reservatie niet definitief of afgerond. Neem bij vragen contact met ons op.
Wanneer dien ik te betalen?
Ten laatste 30 dagen vóór het event, zie hier onze betaalvoorwaarden
Feesten
Hoeveel gasten kunnen plaatsnemen in de zalen?
Wij verwelkomen privéfeesten met een gastenbereik van 50 personen tot maar liefst 350 gasten voor een zittend diner en 500 gasten voor een walking diner. Wat de omvang van je gezelschap ook is, wij bieden de perfecte setting om van jouw evenement een onvergetelijke ervaring te maken.
Bedrijven
Kan ik een factuur krijgen van mijn betaling?
Ja, je kan bij je reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account je facturatiegegevens ingeven en aanvinken dat je een factuur wenst. Dit zal opgemaakt worden na het event.
Zondagslunch
Wat na het plaatsen van mijn reservatie?
Je zal een bevestigingsmail ontvangen met alle gegevens van de reservatie en de betaalvoorwaarden.
Kan ik een factuur krijgen van mijn betaling?
Ja, je kan bij je reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account je facturatiegegevens ingeven en aanvinken dat je een factuur wenst. Dit zal opgemaakt worden na het event.
Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is de reservatie niet definitief of afgerond. Neem bij vragen contact met ons op.
Hoe zit het met een annulatie?
Lees hier de annulatievoorwaarden: annulatievoorwaarden Zondagslunch
Wanneer dien ik te betalen?
Ten laatste 30 dagen vóór het event, zie hier onze betaalvoorwaarden